"They present their family."

Překlad:Představují svou rodinu.

April 29, 2015

15 komentářů


catnel

mohl by být překlad: oni uvádějí jejich rodinu?

April 29, 2015

jgstcd

Uprimne receno, nevim uplne co chtel basnik rici tou puvodni vetou. V normalnich kontextech kde by clovek rekl cesky "představovat", aspon o lidech, pouzivame sloveso "introduce". Tak tady asi ma na mysli neco nenormalniho, ale co presne, to nevim.

April 29, 2015

Nemesis_NaR

Asi udělali prezentaci v PowerPointu o svojí rodině a ted ji prezentují :-)

Tak je-li anglická věta hrozná, tak bych se nebál toho ji smazat...

April 29, 2015

jgstcd

Jsme koukali na ostatni moznosti, protoze vet potrebujeme minimalne tri na kazde slove v lekci. Vetsinou jsou take dost bizarni, ale jedna aspon by mohla byt lepsi nez ta soucasna veta. Nevim jak komplikovane to je to vymenit.

April 29, 2015

Nemesis_NaR

Ano a ne. "Oni uvádí jejich rodinu." Zní jako když skupina lidí A (televizní moderátoři) uvádí rodinu někoho jiného. Češtinářsky je tudíž správně není, ale v tomto kurzu se to (i pro svou rozšířenost) většinou uznává. Takže doufám, že jsi použil/a tlačítko "Ohlásit problém."

April 29, 2015

Ijacek.007

Podle mobilni aplikace je spravny preklad ona predstavuji svoji rodinu to mi nedava smysl nema to byt ona predstavuje svoji rodinu?

May 5, 2015

kacenka9

Ona - kurata- predstavuji svoji rodinu. Technicky spravne, nerekne to nikdo.

Pokud udelate chybu, tak system se snazi najit vetu, ktera je nejblizsi vasemu pokusu. Pokud nic takoveho nenajde, da hlavni preklad. Z nejakeho duvodu to u vas vyhodnotil, ze jako nejblizsi spravna odpoved vasemu pokusu je 'ona predstavuji...'

May 5, 2015

semisek30

přesně tak :)

June 8, 2015

LucieKvac

Není present i nebo spíše dárek. Jak se v tom vyznat bez kontextu?

December 17, 2015

nueby

Stačí si uvědomit, že THEY ... THEIR FAMILY asi potřebuje doplnit sloveso, ne podstatné jméno. ONI DÁREK SVOU RODINU tedy asi ne.

December 17, 2015

Honza_U

... u podstatného jména bych čekal člen, tady by to mohlo být právě sloveso (OBDAROVÁVAJÍ svou rodinu) ? Mělo by být uznáváno

April 23, 2018

AllurianaM

present má 12 překladů, přičemž pro podstatné jméno jsou pouze 3 významů a pro slovesa 6 významů, dále ještě jako 3 přídavná jména :-)

February 11, 2019

TeryPoky

Nemůže být oni nám představují jejich rodinu?

January 22, 2016

Nemesis_NaR

"Nám" tam je přebytečné, anglická věta neříká nic o tom, komu svou rodinu prezentují

January 22, 2016

Daniela881118

Prelozila jsem to jako: "Oni predstavuji svou rodinu" a neuznalo mi to. Nevite, co je na tomto prekladu spatne? Ze by to "svou"?

October 9, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.