Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They present their family."

Překlad:Představují svou rodinu.

před 3 roky

13 komentářů


catnel
catnel

mohl by být překlad: oni uvádějí jejich rodinu?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Uprimne receno, nevim uplne co chtel basnik rici tou puvodni vetou. V normalnich kontextech kde by clovek rekl cesky "představovat", aspon o lidech, pouzivame sloveso "introduce". Tak tady asi ma na mysli neco nenormalniho, ale co presne, to nevim.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Asi udělali prezentaci v PowerPointu o svojí rodině a ted ji prezentují :-)

Tak je-li anglická věta hrozná, tak bych se nebál toho ji smazat...

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Jsme koukali na ostatni moznosti, protoze vet potrebujeme minimalne tri na kazde slove v lekci. Vetsinou jsou take dost bizarni, ale jedna aspon by mohla byt lepsi nez ta soucasna veta. Nevim jak komplikovane to je to vymenit.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ano a ne. "Oni uvádí jejich rodinu." Zní jako když skupina lidí A (televizní moderátoři) uvádí rodinu někoho jiného. Češtinářsky je tudíž správně není, ale v tomto kurzu se to (i pro svou rozšířenost) většinou uznává. Takže doufám, že jsi použil/a tlačítko "Ohlásit problém."

před 3 roky

Ijacek.007

Podle mobilni aplikace je spravny preklad ona predstavuji svoji rodinu to mi nedava smysl nema to byt ona predstavuje svoji rodinu?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ona - kurata- predstavuji svoji rodinu. Technicky spravne, nerekne to nikdo.

Pokud udelate chybu, tak system se snazi najit vetu, ktera je nejblizsi vasemu pokusu. Pokud nic takoveho nenajde, da hlavni preklad. Z nejakeho duvodu to u vas vyhodnotil, ze jako nejblizsi spravna odpoved vasemu pokusu je 'ona predstavuji...'

před 3 roky

semisek30

přesně tak :)

před 3 roky

LucieKvac
LucieKvac

Není present i nebo spíše dárek. Jak se v tom vyznat bez kontextu?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Stačí si uvědomit, že THEY ... THEIR FAMILY asi potřebuje doplnit sloveso, ne podstatné jméno. ONI DÁREK SVOU RODINU tedy asi ne.

před 2 roky

Honza_U

u podstatného jména bych čekal člen, tady by to mohlo být právě sloveso (OBDAROVÁVAJÍ svou rodinu) ?

před 3 měsíci

TeryPoky
TeryPoky

Nemůže být oni nám představují jejich rodinu?

před 2 roky

Nemesis_NaR

"Nám" tam je přebytečné, anglická věta neříká nic o tom, komu svou rodinu prezentují

před 2 roky