"My clock is pink."

Překlad:Mé hodiny jsou růžové.

April 29, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


catnel

překlad "moje hodinky jsou růžové" jsem měla špatně, proč?


MarquiseDeBat

Protože "clock" máte zásadně na zdi/krbové římse/kostelní věži. Náramkové nebo kapesní, zkrátka přenosnější hodinky jsou "watch".


Raduska.44

Proč je tam "is" a ne "are"?


Nemesis_NaR

Protože české hodiny jsou pomnožné a proto "jsou" i přestože se jedná pouze o jeden kus. V angličtině toto neplatí. Stejně tak "The door is = Dveře jsou", ale třeba "The trousers are = Kalhoty jsou".


Bm117

překlad "moje hodinky jsou růžové" jsem měla špatně, proč?


kacenka9

viz odpoved na stejny dotaz vyse


czjacomo

Ve zpomalené výslovnosti říká flag místo clock


ValaCZE

Neříká, zkontrolovala jsem všechny 4 hlasy a všude je to v pořádku.


JanJlek4

Proč nejde,, moje hodiny jsou růžové,,


johanka518139

My clock is pink. - moje odpověď měla být přijata


ZdekaSchoo

to není překlad do angličtiny

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.