1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We read them a newspaper."

"We read them a newspaper."

Переклад:Ми читаємо їм газету.

April 29, 2015

20 коментарів


nelya.zhuk

"Ми читаємо їм газету" перекладається "We read them a newspaper" та "We are reading them a newspaper". Чому тоді при виборі одного з цих варіантів видає, що відповідь - неправильна?


Kaminari_Okami

Тому що завдання належить до теми "Present Simple", а у вашому другому варіанті використаний "Present Continuous", що теж є правильним перекладом "Ми читаємо їм газету", але даної часової теми не стосується


Mari_chka

Чому, коли треба обирати по фото a newspaper видало як помилку, бо треба було без артикулю, а у цьому реченні він є?


Dianoya

Тому що на окремих словах артикль не пишуть, щоб скоротити місце, але в реченні він обов'язковий.


HeyMarlana

Sep 12, 2020: Reported "another problem" with this exercise's audio.

Initially, the audio sounds like the voice says the word "read" in past tense. (Sounds like the word 'red.) But the answer expects the learner to answer in the present tense. When hovering over the word "read" individually the voice says "read" as in present tense. So which is it?

If the initial audio expects past tense, it should accept a past-tense translation. The audio needs tweaking here so that it's not sounding past-tense when it means to be present-tense.

(A common problem for the word "read" in English!)

:)


Oleksandr_Tkach

ми читаємо "їхню" газету теж мало б бути вірно? чи ні?


tyZZ5

Їхню це Their


Stefaniya57488

слово читати звучить як минулий час виправте цю помилку .


[заблокований користувач]

    Має бути "читали", "read" is in the Past Simple not Present Simple.


N1TG8

    Як це їсти газету


4GPr9

    Ми читаємо цю газету


denis13gl

    Ми читали їм газету.


NataliiaBe7

    Якщо вивчається теперішній час, то чому вимовляється read як "ред", тобто як форма минулого часу?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.