"Я розробляю дизайн одягу."

Переклад:I design clothes.

April 29, 2015

12 коментарів
Це обговорення закрито.


Natali-17

А чому не “I made design of clothes”?


Kaminari_Okami

Тоді вже дієслово повинне бути у теперішньому часі - "make". Просто цей варіант надто довгий для панів британців, адже можна сказати простіше і коротше. Як вже пояснив нижче шановний пан Fb8U1, це для нас "дизайн" - лише іменник, а для них - ще й дієслово, насичене подвійним змістом як іменника, так і самого дієслова. :)


sKjJ10

I develop the design of clothes .


nelya.zhuk

В даній вправі не уточнено, що переклад треба зробити в часі Present Continuous. Коли я озвучила "I design clothes." - відповідь визначило як помилкову, а "I am designing clothes" - як правильну.


healms

у меня всё с точностью до наоборот. написал "I am designing clothes" - выбило "неправильно" и правильным ответом было "I design clothes." недоработка.


vsiszaru1

Написав "design", сказало, що правильно "designing", написав "designing", сказало, що правильно "design". WTF


Vlaslo

I develop design of clothes Чому ні?


Fb8U1

Design ми сприймаємо як іменник, тому прагнемо додати дієслово (Розробляю дизайн). Англійці обходяться дієсловом design, розуміючи Конструювання, Розробку, тому додаткові дієслова (develop) не потрібні. І ще. Якщо англійську фразу I design clothes перекласти ближче до англійського речення, то буде Я розробляю (конструюю) одяг (кого? що?), знахідний відмінок clothes не потребує прийменника of, властивого родовому відмінку (Я розробляю дизайн одягу - чого?).


Tarasicus

"I am a clothes designer" - також цілком відповідає запропонованому перекладу!


Dianoya

Суть одна але зовсім різні речення як в українській, так і англійській. Перекладайте точно, а не пересказуйте!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.