1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хто виграє?"

"Хто виграє?"

Переклад:Who is going to win?

April 29, 2015

27 коментарів


DiNoSaUr_JeStEm

Поставте, будь ласка, наголос у українському реченні. Бо виграЄ - теперішній, а вИграє - майбутній. І так, і сяк правильно, та теперішній час зараховується як помилка


nvaho

Вже як два роки пройшло, а помилка залишилась...


fish-key

Досі не відреагували на зауваження


rodrumt

Змініть, будь ласка, речення на більш зрозуміле, або зарахуйте теперешній час (Who wins?) за правильну відповідь.


Yurii_V

В одному з попередніх завдань переклад "Who wins?" як "Хто виграє?" система прийняла як правильний. Якщо поставити нарешті наголос, то й плутанина зникне. Це стосується не тільки цього завдання.


Lara283366

Помилок на сайті ох як багато і стосується це не тільки англійської мови, але зараз не про це.

Навіщо в завданнях писати "теперішній час", коли ви в речення суєте майбутній час? Я англійську не перший рік вчу, а вот новачки можуть і заплутатись...


Yurii_V

Рік пройшов, але ніхто так і не дослухався до коментаря щодо наголосу


Khlivnyuk

тому що нас рать.


Elmirius

Краще змінить на Хто переможе ? буде більш зрозуміло ,що писать .


Iwan_Lviv

Хто перемагає?


Yurii_V

Модератори! Або поставте нарешті наголос, або зараховуйте всі відповіді - як теперішній час, так і майбутній! Втомили вже!


2Ruslan4

Переклад "Who is going to win?", як зазначено у відповіді, означає "Хто збирається виграти?". Це перша помилка. Друга - тема про теперішній час, тому це речення тут зайве, або ж мали б приймати відповідь "Who wins?" І третє - кнопка "повідомити про проблему" не надто охоче повідомляє модераторів, або ж таких повідомлень до них приходить як до Діда Мороза перед Новим роком.


KiriloLozitsky

Помилка! Тема - теперішній час!


vlytvyn

Теж вважаю, що в цьому реченні потрібно поставити наголос, бо не зрозуміло який час теперішній чи майбутній


zenhorb

who wins - ТРЕБА ПОСТАВИТИ НАГОЛОС !


XNUb13

неправильно. і це вже не вперше таке. неприємно, це не професійно, і (о, дивина!) - це не грамотно.


GogonAnd

Так і є.... ) не зрозуміло який час застосовувати


i2gc4

Як без наголосу зрозуміти, який час: виграЄ або вИграє???


UkrEngO

Хто іде до поремоги?


Vadym_H

Тобто, в попередньому завданні це було who wins, а в цьому вже ні? ))


ludlub34

Навіщо в завданнях писати "теперішній час", коли ви в речення суєте майбутній час? Правильний переклад - "хто виграє?", бо тема потребує теперішнього часу. А вийти з уроку неможливо, не давши ваш помилковий переклад.


Helen25886

Чому не вірно Who is win?


Myishko

-Хто скаже , що означає таке скорочення "Who'll "?


Khlivnyuk

Аналогічна двозначність фрази як і у токені - https://www.duolingo.com/comment/14105587


stepanchykmc

Ха! Я умудрився прочитати: " хо ізгоін - то він !"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати