1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή πρέπει να δεχθεί τη συμ…

"Αυτή πρέπει να δεχθεί τη συμφωνία."

Μετάφραση:She needs to accept the agreement.

April 29, 2015

4 σχόλια


AspasiaPapadatou

Why need to or have to


kikipap

Αυτή είναι η πλησιέστερη απάντηση και όχι η κυριολεκτική, από τις τρεις που υπάρχουν, έτσι νομίζω . Γιατί το need = χρειάζεται και όχι πρέπει . Μήπως κάτι δεν ξέρω;


ssurprize

Είναι η σύνταξη με το to, και σημαίνει "είναι απαραίτητο/αναγκαίο". Ως σκέτο ρήμα σημαίνει χρειάζομαι/χρειάζεται:

I need glasses = Εγώ χρειάζομαι γυαλιά.

He needs a spoon = Αυτός χρειάζεται ένα κουτάλι.

αλλά με άλλα ρήματα παίρνει τη σύνταξη με το to και μπορεί να μεταφραστεί ως "χρειάζεται, είναι απαραίτητο/αναγκαίο/ανάγκη, πρέπει, κτλ:

She needs to accept the agreement = Χρειάζεται/Πρέπει/Είναι απαραίτητο να δεχτεί τη συμφωνία.

I need to go to the doctor = Χρειάζεται/Πρέπει/Είναι απαραίτητο να πάω στο γιατρό.


vasiliki316523

Μου ζητείται να μεταφράσω το πρέπει και όχι το χρειάζεται. Γράψετε, παρακαλώ, γιατί θεωρείτε λάθος το have to, και σωστό το need. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.