"The animals live."

Fordítás:Az állatok élnek.

April 29, 2015

15 hozzászólás


rizling76

Nem értem. Ha rámegyek a nyilammal a szóra, azt adja segítségnek ki, hogy lakik, laknak, lakom. Viszont nem fogadja el "az állatok laknak" megoldást. Nagyon kezdő vagyok. Most ez hogy van?

April 29, 2015

Tarnai

Just do it. (Csak csináld!) Bő egy éve, amikor elkezdtem itt játszani (tanulni) sokkal több "érdekes" dolog volt még. Mára sokkal jobb a helyzet, de közben megtanultam kételkedni, utánanézni, örülni (és jelenteni) ha igazam van, de bárhogy is, mindenből tanulni.

April 29, 2015

rizling76

Azt hiszem értem mire célzol. Felesleges kérdezgetések helyett inkább először nézzek utána magam. A jövőben tényleg így fogok tenni, úgy talán jobban is rögzülnek a dolgok. :)

April 30, 2015

Tarnai

Ilyen szándékom nem volt, kérdezz ezután is!

April 30, 2015

St.Eunika

igen:)

September 9, 2015

St.Eunika

en is ezt irtam mert ezt adta ki es nem volt jo!!!!:(

September 9, 2015

Abenhakan

A "live" jelenthet élni és lakni igét is.

April 29, 2015

St.Eunika

de ha azt irta mikor rakattintottam hogy lakik akkor mit csinaljak!?

September 9, 2015

A_GOD

16-os szinttel? :)

May 5, 2016

I.hate.juice.

Az előbb ezt írtam be az "állatok élnek"-re, és meghúzott a duolingo, mert az szerinte alive volt. Most meg jónak adja be a live-el egy perccel később.

December 27, 2015

19-54-

A "laknak" fordítás miért nem jó?

March 4, 2016

Solt101

(Liv vagy Lájv?) Mert a hangszóróra kattintva Liv -et mond, a "live" szóra húzva az egeret Lájv -ot mond! Melyik a jó? Mert valamelyik rossz!

June 30, 2016

malackutya

Az allatok elok. Jelentem.

June 26, 2018

bobalint1

Köszi hogy elmonja hogy az állatok élnek. Mintha nem tudtam volna

February 13, 2017

AndrsTth532551

Ja

March 17, 2017

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.