Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We live on Earth."

Переклад:Ми живемо на Землі.

3 роки тому

3 коментарі


Namystynka1

Я вчила, що слово Earth завжди вживається з означеним артиклем the - "the Earth". We live on the Earth. Хіба це не так?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

у випадку Earth можна і так, і так :)

3 роки тому

Nordry
Nordry

Якщо Земля мається на увазі як одна з планет Сонячної системи, Earth пишеться без артикля (як і назви всіх інших планет, оскільки це, по суті, імена грецьких богів). А якщо як наш Дім, то ставиться визначений артикль.

1 рік тому