1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We live on Earth."

"We live on Earth."

Переклад:Ми живемо на Землі.

April 29, 2015

8 коментарів


Namystynka1

Я вчила, що слово Earth завжди вживається з означеним артиклем the - "the Earth". We live on the Earth. Хіба це не так?


Vinnfred

у випадку Earth можна і так, і так :)


Nordry

Якщо Земля мається на увазі як одна з планет Сонячної системи, Earth пишеться без артикля (як і назви всіх інших планет, оскільки це, по суті, імена грецьких богів). А якщо як наш Дім, то ставиться визначений артикль.


RzKG6

"Mи живемо на планеті Земля" чомусь не приймає, хоча в іншому завданні earth перекладалoся саме як планета Земля.


Vital153055

а чому в реченні ЛІВЕ, а окремо ЛАЙВ? На якому уроці про це було?!


gtc2015

Це особливість робота-читача - "ліве" і "лайв" пишуться однаково, у поодинокіх словах він не знає який варіант обирати. Така сама ситуація з read (рід і ред).


Vital153055

так а правильно як?! бо мені, якщо чесно, все одно, в тому плані що на все згоден, просто хочу знати як правильно казати!)))


gtc2015

Правильний варіант - у повному реченні. Глюк саме при читанні поодиноких слів.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.