Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We were including Europe."

Çeviri:Biz Avrupa'yı dahil ediyorduk.

0
3 yıl önce

10 Yorum


oktayaks

"Biz Avrupa'yı içeriyorduk" şeklinde kabul etmedi.

22
Cevap ver13 yıl önce

sedat620808

Aslında cümle" we were including Europe to our trip" şeklinde olsa. Yani biz seyahatimize avrupayı dahil ettik.

3
Cevap ver11 ay önce

baki_karakus

"Biz avrupa'ya dahil oluyorduk." Nasil cevrilir?

0
Cevap ver3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Biz Avrupa'yı kapsıyorduk da olabilir geliyor. Asil sormak istediğim, mesela gelismis ülkeler arasina dahil etmek demek istedigimizdeki gibi mi yoksa Osmanli Imparayorlugu donemindeki gibi bir ülkenin o yopraklari kendi sinirlari icine dahil etmesini ifade etmek icin kullanilan gibi mi anlamak lazim buradaki cumleyi? Yani ne sekilde dahil etmej acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce

Enes303798

Gezine dahil ediyorsun buyuk ohtimallr

0
Cevap ver5 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Biz Avrupa ya dahildik nasıl denir

0
Cevap ver1 yıl önce

bora113480

Geçmişten bahsediyor çünkü

0
Cevap ver1 yıl önce

yigithanburak

hem geçmiş zaman var hem şimdiki zaman kafam karıştı

0
Cevap ver1 yıl önce

Adreannaa

Hem şimdiki zaman hem geçmiş zaman kafamı karıştırdı

0
Cevap ver6 ay önce

CemBinay

Türkçesi devrik

0
Cevap ver4 ay önce