"WewereincludingEurope."

Çeviri:Biz Avrupa'yı dahil ediyorduk.

3 yıl önce

11 Yorum


oktayaks

"Biz Avrupa'yı içeriyorduk" şeklinde kabul etmedi.

3 yıl önce

sedat620808

Aslında cümle" we were including Europe to our trip" şeklinde olsa. Yani biz seyahatimize avrupayı dahil ettik.

1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Biz Avrupa'yı kapsıyorduk da olabilir geliyor. Asil sormak istediğim, mesela gelismis ülkeler arasina dahil etmek demek istedigimizdeki gibi mi yoksa Osmanli Imparayorlugu donemindeki gibi bir ülkenin o yopraklari kendi sinirlari icine dahil etmesini ifade etmek icin kullanilan gibi mi anlamak lazim buradaki cumleyi? Yani ne sekilde dahil etmej acaba?

2 yıl önce

Enes303798

Gezine dahil ediyorsun buyuk ohtimallr

9 ay önce

baki_karakus

"Biz avrupa'ya dahil oluyorduk." Nasil cevrilir?

3 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Biz Avrupa ya dahildik nasıl denir

1 yıl önce

bora113480

Geçmişten bahsediyor çünkü

1 yıl önce

yigithanburak

hem geçmiş zaman var hem şimdiki zaman kafam karıştı

1 yıl önce

Adreannaa

Hem şimdiki zaman hem geçmiş zaman kafamı karıştırdı

10 ay önce

CemBinay

Türkçesi devrik

8 ay önce

MelihaKavu

İngilizce dinleyerek ve İngilizce cevirdigim cevaplari bugün nedense ekranda göremiyorum zorlanıyorum bu yüzden

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.