1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They like apples."

"They like apples."

Переклад:Їм подобаються яблука.

April 30, 2015

13 коментарів


yulia_white

а чому не підходить слово "полюбляти"?


BogusCristal

у мене така ж проблема:'
Вони полюбляють яблука' :-(


Natali-17

По моєму , теж,"Вони полюбляють яблука" .


NicolasLut2

Я навіть подумав що може бути інакше як :"THEM like apple". Чи помиляюся ?


Lera_Valevia

Чому like а не likes вони це ж множина


H1lP4

Англійські дієслова не мають множини.


Vinnfred

А в множині пишемо "like" :)


IhorGorobe

Дивно якось.


VikaIllesh

Можна і "Вони люблять яблука"


Escu975838

Це капєц як бісить доулінго коли ти пишеш полюбляють а воно каже що неправильно а правильно подобаються це сука синоніми


AndriiPark

а чому не - They like AN aplle???


Fb8U1

Ви не пишете, яка у Вас вправа. Якщо на переклад з української, то Яблука - множина, apples без артикля. They like apples.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.