Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The battle against time begins."

Çeviri:Zamana karşı savaş başlıyor.

3 yıl önce

4 Yorum


denizchai

the battle begins againist the time

3 yıl önce

atalayutku

Vaay cumleye bak

2 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Battle savaş demekse hangi anlamda kullanılmış war kelimesi daha iyi olmaz mıydı?

1 ay önce

MustafaCore

War geniş çaplı, tüm unsurların (kara,deniz, hava, vb.) dahil olduğu büyük savaş demektir. Battle ise daha çok meydan muharebesi veya daha küçük çapta mücadeleyi ifade eder. (Alıntı)

3 hafta önce