1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей черевик підходить мені д…

"Цей черевик підходить мені добре."

Переклад:The shoe fits me well.

April 30, 2015

8 коментарів


YanitaMoroz

чому boot не черевик?


ZaleskyyAn

Чому "This shoe fits me perfectly" не підходить?


i5tHPGuX

Ні, не підходить, тому що відмінно ( perfectly ) не перекладається як добре ( well ).


Liudmyla57553

А чому не можна good?


IvanBondar19

чому не good не підходить, це синоним до слова well (добре)


JohnDoe108536

"the boot fits me well" ця відповідь на мою думку правильніша, оскільки слово shoe означає туфель, а boot це якраз черевик. Підтвердженням цього є ел. словник ABBYY Lingvo, google перекладач і навіть традицій паперові словники.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.