"Tohle udělala tvoje matka?"

Překlad:Did your mother make this?

April 30, 2015

23 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


cyber-duracel

Proc tu nemuze byt i "Did you mother do this"?


nueby

Protože by to rodilý mluvčí nikdy neřekl ;-)

To byl pochopitelně vtip. Prostě na přidání verzí s do došlo až teď, dík!


Chatulov

Did your mother do this? Mě zní spíš jako: Dělala tohle vaše matka? Kdežto: Did your mother make this? Mě spíš zní jako: Udělala tohle Vaše matka? (popřípadě: Zvládla to vaše matrka?) Co myslíte?


kacenka9

Na ten nedokonavy vid vetsinou plati prubehove casy. 'Was your mother doing this?' Ale vzdy hodne zalezi i na kontextu


ada680890

Proč je použito this místo that


ZdekaSchoo

this tohle that to


petanson

Mohlo by se říci i toto: "Your mother did this?" ? Dík


Chatulov

Mám pocit, že jsem to někde slyšel... Ale ruku do ohně za to nedám.


Nemesis_NaR

Ono to je hovorové. Jako zdůraznění (ve smyslu "Tohle fakt udělala tvoje matka?") s výraznou intonací ta otázka opravdu jde použít i s tímto slovosledem, ale protože to je zaprvé hovorové a zadruhé nemáme jak uživatele upozornit, že jejich uvedený překlad je netypický, tak jsme se rozhodli to neuznávat.


jarek333

This is made from your mother... Co tohle?


ChovMart

Toto je vyrobeno z tvé matky. :-)


Petr-roomboy

... nahlášeno PČR :-)


milamis

this is what your mother did - by nešlo?


tatka_
Mod
Plus

Nešlo. Je to jina věta a oznamovací


JiNeern

To znamená "Tohle je to, co udělala tvoje matka."


alexander.pesak

this did your mother do?


ZdekaSchoo

to nejde, did your mother do this? by šlo


Zbynek_B.

Mohlo by být: Did your mother do that?


xaver154979

Is that what your mother did?


ZdekaSchoo

špatně, that není tohle


Jakub.P.

Did your mother make these? Vyhodilo chybu proc?


Mira737653

this=tohle, these=tyhle

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.