"More or less"

Tłumaczenie:Mniej więcej

3 lata temu

3 komentarze


mekare123

Dlaczego 'mniej lub więcej' jest nieprawidłowe? Przecież OR oznacza lub/bądź/albo, przy tłumaczeniu dosłownym, które nie ujmuje niczego, określenie znaczy 'mniej lub więcej'

3 lata temu

marysiasawo

Bo nawet w dosłownym tłumaczeniu znaczyłoby to "więcej lub mniej", tylko nie oddałoby to sensu tego zdania.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

"I've more or less finished" - mniej więcej

"How much sugar should I add? More or less (than this) - więcej albo mniej (?)

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.