1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви хочете йти?"

"Ви хочете йти?"

Переклад:You want to go?

April 30, 2015

14 коментарів


Svyatoslav-ua

Чому не Do you want to go?


mJoV1

Помилка в структурі. Дане питання мая бути з допоміжним дієсловом "Do". Do you want to go?


slavadm1

Do you want to go??!!!


Amyrylia

Do you want to go?


maksonzolo

тут помилка!!!


DmytroBurianov

Чому не do you want to go or walk


MikhailAxm

Справа в тому, до всі правила англійської треба вивчити... Але потім всі забути і тільки так...

Річ у тім що це правильне запитання в розмовній англійській. Запитання англійською можна також робити за рахунок НАГОЛОСУ...

YOU want to go! - ТИ хочеш йти. You WANT to go? - Ти ХОЧЕШ йти?


Volodymyr507891

Чи не краще спитати: "Want you to go?" Адже в питальних реченнях спочатку має стояти дієслово?


Sultanidze

Якщо це здивування, то все вірно.


Svyatoslav-ua

Здивування це коли знак оклику, коли знак питання то це питання:)


Olena954264

Тут є помилка


Vz807

Знаю це вже багато хто написав, але чому не do you want to go? Це ж питання

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.