Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτά είναι τα στιλό μου."

Μετάφραση:These are my pens.

2
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


ZoranMudronja
ZoranMudronja

so it's spelt "στυλό" both in singular and plural?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

yes, because this is not a greek word (loan word as we say in Greek). Loan words are not declined.

6
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

thank you

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

EDIT: Loan words = foreign words, not greek words

example:

το παλτό > τα παλτό το στιλό > τα στιλό

4
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

Michael409270

Στυλό

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο