1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця книга - ваша."

"Ця книга - ваша."

Переклад:The book is yours.

May 1, 2015

11 коментарів


QUMR11

Чому не The book is your


deniko
Mod
Plus

В англійській мові є два типи присвійних займенників: ті, що вживаються перед іменником, і ті, що вживаються самі по собі. Якщо цікавить терміногія, то перші називаються dependent possessive (залежні присвійні займенники), а другі independent possessive pronouns (незалежні присвійні займенники).

Залежні - і поруч незалежні:

my - mine (мій)

our - ours (наш)

your - yours (твій, ваш)

his - his (його)

her - hers (її)

its - (його, в середньому роді, похідна він "воно" - it; цей займенник не має незалежної форми)

their - theirs (їхній)

Залежні вживаються лише з іменниками - my cat (або з іменниковою групою, my black cat)

Незалежні - самі по собі. It's mine - це моє.

Ще приклади.

This is my cat - Це мій кіт

This cat is mine - Цей кіт - мій

I see their car - Я бачу їхню машину

This red car is theirs - Ця червона машина - їхня

I like her cup - Мені подобається її чашка

The black cup over there is hers - Он та чорна чашка - її.

Тому, повертаючись до нашого речення:

This books is yours - Ця книжка - ваша (тут слово "ваша" аглійською вживається як незалжений займенник)

This is your book - Це ваша книжка (тут слово "ваша" аглійською вживається як залежний займенник, він стоїть безпоседньо перед іменником, до якого він відноситься)

Ще важливе зауваження - отоє -s у слові yours не означає множину. Більше того, займенники не змінюються в залежності від роду чи числа - тобто your - це і "ваш", і "ваша", і "ваше", і "ваші". І так само yours.

This book is yours - Ця книжка - ваша; These books are yours - Ці книжки - ваші

This is your book - Це ваша книжка These are your books - Це ваші книжки


J4924

Чому yours, а не your


Vlad765441

В кінці речення ставимо- s-


radzikhovskyi

This and The можна перекладати як ЦЯ.


OPUO1

Чому там не має знаку питання


Kaminari_Okami

Це стверджувальне речення, а не запитальне. Запитальне було б "Is the (this) book yours?"


PukaCh0k

Чому в мене зарахувало yourd?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.