A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy pók"

Fordítás:A spider

3 éve

19 hozzászólás


BarbyH.

Mi a kulonbseg az 'a' es az 'an' kozott? Mikor melyiket kell irni? Segitsen valaki. Thanks :)

3 éve

methosraven87
methosraven87

Csak kiejtés könnyítési jelentősége van úgy, mint a magyarban az "a" és "az" esetében. Persze az "a", "an" egyet jelent. Ha mássalhangzóval kezdődik a főnév, akkor "a" kell elé, ha magánhangzóval, akkor "an". Pl.: a dog, an elephant

2 éve

KrucsaiMtJ

Az,a'szót mássalhangzó elött kell használni.Az,an' szót magánhangzó elött kell.

2 éve

Tunde321

Akkor irunk a betűt amikor az utána következő szó mássalhangzóval kezdődik ha pedig madánhangzóval kezdődik akkor an. Ez olyan mint az a és az a.

2 éve

Anna580910

Szia! An akkor van hogyha az utána következő szó magánhangzóval kezdődik. A pedig akkor van ha az utána következő szó mássalhangzóval kezdődik.

11 hónapja

csenge503319

Ja;-)

3 éve

JakabdmAdo

miért éj?

2 éve

piroska44

Miért one spder a többi állatnál a the szó jó volt

2 éve

methosraven87
methosraven87

Mert a the jelentése: a/az. A feladat viszont: egy pók, vagyis: "a spider" vagy "one spider", utóbbi csak akkor, ha ki akarjuk hangsúlyozni, hogy egy db pókról van szó.

2 éve

MEv9z

Kár hogy nem lehet javitani ha elrontom

2 éve

David1849

Mi??? Miert nem jo a the spider

2 éve

Jumi819680

Mert ''An spider,, nem ''the spider,,

2 éve

methosraven87
methosraven87

Mert az: a pók.

2 éve

DozsaMark

One spider-t miért javitja ki a spider-re??

1 éve

pikcsukapi

KECSKE

1 éve

vilmos301887

Pikácsu

1 éve

patics-bubu

Nekem az egy pok forditasahoz azt irta helyesnek one spider es nem azt, hogy a spider

10 hónapja

Zim541626

{®®®®®}

6 napja

Zim541626
6 napja