"Thiswaterispure."

Tłumaczenie:Ta woda jest czysta.

3 lata temu

5 komentarzy


Sqrapsz

A czy clean również jest poprawne?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

Tak, powinno być.

3 lata temu

angielski310388

Clean water to WC

2 lata temu

mUqDt

Przecież pure znaczy też przejrzysta a nie zalicza tego

2 lata temu

WoSko2

"This water is pure." Znaczy tyle, że woda nie zawiera żadnych domieszek. To czysta woda! Tak jest poprawnie. A nie zaliczyło. Woda nie brudna jest wodą "clear"

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.