1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He speaks English."

"He speaks English."

Переклад:Він говорить англійською.

May 2, 2015

17 коментарів


VeronikaGevko

переклала " Він спілкується англійською" вибило " що правильно повинно бути " він говорить англійською" хіба це не одне і теж?


Bachkur

Спілкуватися - це набагато ширший процес, ніж говорити. Тому певною мовою можна говорити, розмовляти. З іншого боку, кожне дієслово має так звану "валентність", тобто перелік можливих сполучень з іншими словами. Так, наприклад, як слово "карий" означає колір, але я не можу сказати, що в мене кара сорочка. Схоже й тут.


Single_Seagull

Тут же як раз speak, а не talk . Тому має місце саме дієслово "спілкуватись".


DEMYAN-16021987

Ні не одне і теж


xPvP5

Ні це не одне і теж


u3bE

Він розмовляє англійською


Andrijdovgij2006

У мене чомусь вибило що розмовляє це не правильно!!


No6b3

в мене не працює мікрофон


2io93

Написала 'розмовляє' англійською і не правильно. Має бути 'говорить' Це не одне і теж? ))


7r7G2

he speaks english


nzFq10

Не можливо провірити вимову


nzFq10

Не працює мікрофон і не можу перейти на наступне завдання


AlexeyIsch

In не українською


B4hi2

він говорить англійською - не вірно?! чому?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.