1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have reduced the list to …

"We have reduced the list to six."

Çeviri:Biz listeyi altıya indirdik.

May 2, 2015

5 Yorum


EmreBolu

Listeyi altıya kadar indirdik dedim olmadı. Kadar anlami vermiyo mu slzce de?


Ektoraskan

Altıya kadar anlamında "up to 6" denilebilir. Dolayısıyla tam çeviri için "kadar"a ihtiyacınız yok.


White_Horse_26

Biz listeyi altıya kadar azalttık. Yanlış olur mu?


cemresakiz

Orada neden "have" var?????????


Erdalbro

Bu konu present perfect tense konusu yani ingilzcede olup türkçede olmayan o meşhur zaman. Seviyene yakın gramer konusu çalış yoksa kafan karışır, yavaş yavaş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.