1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Můj telefon je vybitý."

"Můj telefon je vybitý."

Překlad:My phone is out of charge.

May 2, 2015

13 komentářů


crasherx

Co byste řekli na slangové: ,,My phone is dead?" Díky


kelnsi

proč tam nemuže byt my telephone is died


Nemesis_NaR

Nuže... V diskuzi výše řeší "is dead" jakože "je mrtvý" či u telefonu ve významu, že je "vybitej."

Pak ještě (alespon gramaticky) dává smysl "has/had died" = "umřel"

Ale tvoje věta nedává smysl, protože to je něco jako kdybys česky řekl/a "můj telefon je zemřel."


Jan.veteska

my mobile phone is out of charge ?? Nechápu proč by to nešlo


kacenka9

V britske anglictine se, udajne, pouziva slovo 'mobile'. V americke ale, kdyz reknete 'mobile', tak si lidi predstavi, ze jim dosla baterie v takovem tom pohyblivem kolotoci, ktery se zavesuje and postylku pro miminka. mobile


Nemesis_NaR

Protože v české větě není zmíněno, že se jedná o mobil.


Jan.veteska

Přijde mně to trošku zavádějící ... Jak může být telefon vybitý. ?Může být max. odpojený nebo vypnutý. Jenom mobil může být vybitý . V tom případě se jedná o mobilní telefon.


Nemesis_NaR

Heh, tvá logika je bezchybná :-)

Na mě to tedy nezáleží, ale jak chápu golden rule, tak stejně bych viděl jako sobě odpovídající věty "My mobile/cell phone is out of charge," pro českou větu "Můj mobil je vybitý." A prohození bych neuznal - kvůli striktní doslovnosti překladů, která je zde na DuoLingu bohužel zapotřebí.


jgstcd

Mne se to stava bezne. Neni mobil, ale je na baterii.


[deaktivovaný uživatel]

    zvlastni, v cestine je vybity telefon ale v anglictine phone battery :D


hella166755

    Proč, prosím, je špatně telephone ? Znamená to, že telephone je jen ten klasický telefon a phone je výraz pro mobil?


jgstcd

    Ale kdo rika ze "telephone" je spatne? To take uznavame.

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.