Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei conduseseră țara."

Traducere:They had led the country.

acum 3 ani

4 comentarii


Slymouse
Slymouse

They had RULED the country este lafel se corect .

acum 3 ani

AndreiGhiu

Este adevarat dar daca iti amintesti din lectiile anterioare , chiar si din asta, Duolingo a pus sa invatam cuvantul led nu ruled. Si da, ar fi normar sa se adauge si ruled.

acum 3 ani

ZincaG
ZincaG

E corect si THEY HAD RULED THE COUNTRY!!!

acum 1 an

MERVEILLE54

they had run the country!!!

cu 11 luni în urmă