"Co dělala v neděli?"

Překlad:What did she do on Sunday?

před 3 roky

8 komentářů


ooommmm

Proc nelze prelozit "Co dělala v neděli?" na "What did she work on Sunday?"

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze "work", aspon s svym hlavnim vyznamem, neni tranzitivni sloveso.

před 3 roky

ooommmm

aha diky, ani jsem nevedel ze existuje neco jako tranzitivni sloveso :D

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nebojte, ja taky netusim, co je to tranzitivni sloveso. Pro me je dulezitejsi, ze 'work' znamena pracovat a 'Co pracovala v nedeli" smyslu nedava. Mohl byste mit 'Na cem pracovala v nedeli a pak by to vypadalo takhle "What did she WORK ON on Sunday. S dvema ON. Jedno patri nedeli a jedno slovesu work pro vyznam pracovat NA necem.

před 3 roky

SirvanArgu

Díky!

před 5 měsíci

jgstcd
jgstcd

Vedel jste urcite ze to existuje, jenom ne ze se to muze takhle jmenovat.

před 3 roky

SirvanArgu

Pane Králíku, mohl byste, prosím, vysvětlit termín "tranzitivní sloveso"?

před 5 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.