1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The category"

"The category"

Fordítás:A kategória

May 3, 2015

11 hozzászólás


GbornSzab

Annyira örülök, hogy újra megtisztelsz kedves, finom, sőt jóindulatú megjegyzéseiddel! Már aggódtam, hogy egy ideje nem gyújtottál fényt abba a sötét agyamba. Nekem elég lett volna ha csak annyit írsz,hogy TE megértetted.


MartonGeza

Jó lenne, ha azokra a szavakra, amelyek az angolban éppen úgy idegen (latin) eredetűek, mint a magyarban, megtalálnátok a magyar megfelelőt. Ezt én - ahol csak tehetem - megteszem és gyakran helyes válasznak is elfogadja a program. Javaslom, hogy a kategória szó mellett fogadjátok el a "category" fordításaként a "fogalomkör" kifejezést, hiszen ez pontosan azt jelenti.


aptg.gabi

Lehet, hogy már okafogyottá vált a dolog, de a hiba bejelentése és a javaslattétel a zászlóval jelölt ikonnal (jelzéssel) lehetséges. Egyébként köszönöm, nekem nem jutott volna eszembe a magyar megfelelője, mert már annyira elfogadott ez is (kategória).


GbornSzab

Ha ezt a kiejtést valaki megértette, írjon vissza!


GzaSzab

sőt! én annak adok egy lingotot is!


istvanatanulo

Abban igaza van fectroll-nak, hogy ennél ezerszer nehezebb szavak is vannak az angolban. Ezt én írom a tizenegyedik színtről. :) Pl. equipment. Azt meg sem említem :) , hogy sok olyan szó van aminek ugyan az a kiejtése. Akkor ott vannak még az "elharapott szavak, Pl. I've, aren't, stb. A "könnyű" angolban - egy nyelv sem könnyű magas színten, pl. a némethez képest egyszerű a nyelvtan - szerintem is a kiejtés - és a helyesírás - az elég nehéz.


Bencsika

The category = A kategóRIA RIA HUNGÁRIA :)


katalinkallos

Hát minen hallható, csak a megfejtés nem


JeviczkiAdam

egy kategória =egy csoport kérem a lingotot


armiba

Sajnos, nem jár a lingot. A kategória ugyanis nem jelent általában csoportot, hanem csak olyan materiális, vagy fogalmi kört (csoportot), amely valamilyen jól meghatározható specialitással rendelkezik. Gondolkozz még, hátha eszedbe jut egy jobb fordítás is! Én neked drukkolok.


dijananna

Kedves István ! Ezek nem elharapott szavak, ezek összevont szavak :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.