Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onun profiline buradan erişeceğim."

Çeviri:I will access his profile here.

3 yıl önce

21 Yorum


Metin.ozn

''HERE'' öncesinde ''FROM'' kullanılması gerekmez mi ?

3 yıl önce

Emma-lee93

Kullanabilirsiniz olur o da :)

3 yıl önce

Outface

Access yerine reach uymaz mı acaba?

3 yıl önce

Emma-lee93

Reach fiziksel anlamda ulaşmak demek :)

3 yıl önce

metinium

telefon operatörleri neden cannot be reached diyolar o zaman. fiziksel mi o?

2 yıl önce

incikin_
incikin_
"Access" kelimesinde giriş yapabilmek/giriş yetkisi olmak/erişebilmek anlamı var.

Örneğin: Görevimiz Tehlike vs. filmlerde ajan bir kasaya/laboratuvara vs. girmek istiyordur. Kapıda şifreyi girer; panelde kırmızı ışık yanar ve "ACCESS DENIED" yazar! (ERİŞİM REDDEDİLDİ!)

Ya da web siteleri vs. için kullanılır: "I cannot access the website." (Siteye erişemiyorum/giremiyorum.)

Profile erişmek de sonuçta kişinin bilgilerine ulaşabileceğiniz bir yere girmek. Bu da izin/yetki/ayrıcalıklı konum vs. gerektiren bir şey.

"Reach"in kullanım alanı ise çok daha geniş. Fiziksel olarak olarak ulaşmak, iletişim sağlamak, vs. vs..

Az önce verdiğiniz "cannot be reached" örneği mesela :)
Ya da "seyirciye ulaşmak" derler mesela: "to reach an audience"

2 yıl önce

R.Corleone

harikasın...

3 yıl önce

CRAZYBOYY

her onu ona demek değil miydi. hers olması gerekmiyor mu onun demek için?

2 yıl önce

Emma-lee93
  • "I will prepare her food first" (İlk önce onun yemegini hazırlayacağım).
  • "I will prepare hers first" (İlk önce onunkini hazırlayacağım).
2 yıl önce

CRAZYBOYY

yani her onu ona onun anlamlarına geliyor?

2 yıl önce

Yener882160

her= she için onun anlamında, her= he için onu/ona

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Her= she için onu/ona/onun Him= he için onu/ona His= he için onun

1 yıl önce

NuriCanAta

ERİŞME, KİŞİNİN PROFİLİ VE BURADA

FROM 'u DEVRE DIŞI BIRAKAN BUNLAR MI?

1 yıl önce

gcevik
gcevik

Emma-lee hanım neden through here kalıbını kabul etmedi acaba

2 yıl önce

Emma-lee93

Through bir preposition, her yerde kullanamazsın. Şuraya bakabilirsin: http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/through_1 Anlamadığın bir şey olursa sorabilirsin.

2 yıl önce

SemihNAL2

Neden ' his ' kullanılıyor ' her ' olmuyor?

1 yıl önce

barKalem

(it's) olması gerekmiyor mu? Doğrusu (its) midir?

1 yıl önce

lawbali

connect i neden kabul etmedi ki?

1 yıl önce

oylmesn

him yazıyorum kabul etmiyor.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Here; bura, burası, buraya, burada, buradan vb. anlamına geliyor ve bu yüzden "from here" olmaz diye biliyorum.

1 yıl önce

ZeynepSude230983

I will acces her profile from there olmaz mi

3 ay önce