"Ben onun profiline buradan erişeceğim."

Çeviri:I will access his profile here.

5/3/2015, 4:20:01 PM

21 Yorum


Metin.ozn

''HERE'' öncesinde ''FROM'' kullanılması gerekmez mi ?

5/3/2015, 4:20:01 PM

Emma-lee93

Kullanabilirsiniz olur o da :)

5/3/2015, 7:43:06 PM

Outface

Access yerine reach uymaz mı acaba?

7/28/2015, 3:56:07 PM

Emma-lee93

Reach fiziksel anlamda ulaşmak demek :)

8/3/2015, 4:33:12 PM

metinium

telefon operatörleri neden cannot be reached diyolar o zaman. fiziksel mi o?

12/15/2015, 1:11:14 PM

incikin_
"Access" kelimesinde giriş yapabilmek/giriş yetkisi olmak/erişebilmek anlamı var.

Örneğin: Görevimiz Tehlike vs. filmlerde ajan bir kasaya/laboratuvara vs. girmek istiyordur. Kapıda şifreyi girer; panelde kırmızı ışık yanar ve "ACCESS DENIED" yazar! (ERİŞİM REDDEDİLDİ!)

Ya da web siteleri vs. için kullanılır: "I cannot access the website." (Siteye erişemiyorum/giremiyorum.)

Profile erişmek de sonuçta kişinin bilgilerine ulaşabileceğiniz bir yere girmek. Bu da izin/yetki/ayrıcalıklı konum vs. gerektiren bir şey.

"Reach"in kullanım alanı ise çok daha geniş. Fiziksel olarak olarak ulaşmak, iletişim sağlamak, vs. vs..

Az önce verdiğiniz "cannot be reached" örneği mesela :)
Ya da "seyirciye ulaşmak" derler mesela: "to reach an audience"

7/12/2016, 10:50:37 PM

R.Corleone

harikasın...

8/31/2015, 6:17:13 AM

CRAZYBOYY

her onu ona demek değil miydi. hers olması gerekmiyor mu onun demek için?

12/21/2015, 12:52:04 AM

Emma-lee93
  • "I will prepare her food first" (İlk önce onun yemegini hazırlayacağım).
  • "I will prepare hers first" (İlk önce onunkini hazırlayacağım).
1/26/2016, 7:33:48 PM

CRAZYBOYY

yani her onu ona onun anlamlarına geliyor?

2/1/2016, 5:52:43 PM

Yener882160

her= she için onun anlamında, her= he için onu/ona

3/22/2016, 1:02:07 PM

bilgekaganylmz

Her= she için onu/ona/onun Him= he için onu/ona His= he için onun

6/3/2017, 8:02:38 AM

NuriCanAta

ERİŞME, KİŞİNİN PROFİLİ VE BURADA

FROM 'u DEVRE DIŞI BIRAKAN BUNLAR MI?

10/27/2016, 9:39:13 PM

gcevik

Emma-lee hanım neden through here kalıbını kabul etmedi acaba

1/16/2016, 2:55:50 PM

Emma-lee93

Through bir preposition, her yerde kullanamazsın. Şuraya bakabilirsin: http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/through_1 Anlamadığın bir şey olursa sorabilirsin.

1/26/2016, 7:28:45 PM

SemihNAL2

Neden ' his ' kullanılıyor ' her ' olmuyor?

2/4/2017, 9:41:32 AM

barKalem

(it's) olması gerekmiyor mu? Doğrusu (its) midir?

2/9/2017, 2:02:53 AM

lawbali

connect i neden kabul etmedi ki?

2/11/2017, 6:16:16 PM

oylmesn

him yazıyorum kabul etmiyor.

3/10/2017, 3:24:34 PM

bilgekaganylmz

Here; bura, burası, buraya, burada, buradan vb. anlamına geliyor ve bu yüzden "from here" olmaz diye biliyorum.

6/3/2017, 8:14:15 AM

ZeynepSude230983

I will acces her profile from there olmaz mi

6/16/2018, 12:40:03 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.