A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lányok rózsái"

Fordítás:The girls' roses

3 éve

9 hozzászólás


szilveszter008

Rossza a feladat. Kerem javitani.

3 éve

hircze
hircze

The girl's roses. Elcsúszott az aposztróf.

1 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem, nem, girls, többesszámban. A többesszámú alak után jön az aposztóf, de utána már nincs újabb "s".

1 éve

hircze
hircze

Köszönöm. Ezt benéztem.

1 éve

NeubauerRo
NeubauerRo

Roses of the girls miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

The roses of the girls. Kell névelő.

3 éve

BJG67
BJG67

Na ja, de igy sem fogadja el...

10 hónapja

robertneme5

A megoldas hibás

2 éve

mbweoy

nekem sem fogadta el

1 éve