1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They decided it."

"They decided it."

Fordítás:Eldöntötték.

May 4, 2015

16 hozzászólás


hexface

"Elhatározták"-hoz mit szóltok?


janositz

Ha jó az "elhatározták", vajon miért nem fogadta el nekem?


villoe

A Duolingo malmai lassan őrölnek. Talán több bejelentésre várnak, hogy legyen mit őrölni? :)


Kinga48

"Ők döntötték ezt el" miért nem jó? Pontosan azonos a felajánlott "ők eldöntötték azt" fordítással


nagyagota

ők döntötték el - ezt nem fogadta el. :(


MartonGeza

Az "Ők döntöttek arról" pontosan azt jelenti, mint a helyes megoldásnak tartott "Ők eldöntötték azt". Vajon miért csak az utóbbit fogadja el a program?


GAnnamari04

A "döntöttek" miert nem felel meg?


villoe

Szerintem az vitán felül áll, hogy tárgy (it) is szerepel a mondatban, tehát nem csak úgy általánosságban döntöttek.


bela0830

ezt döntötték ?????


Abenhakan

Sajnos nem. This was the decision.


csapy

Ez nem inkább Ez volt a döntés lenne? Hol van ebben az ők?


villoe

Ez bela0830 kérdésére válasz, hogy mi lenne az angol mondat, aminek az "ezt döntötték" lenne a magyar fordítása.


csapy

Talán jobban megérted ebből a mondatból, hogy miért szóltam hozzá: Abenhakan valószínűleg ezt akarta írni: This was their decision.


TndeSimon3

Elhatározták miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.