A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They decided it."

Fordítás:Eldöntötték.

3 éve

19 hozzászólás


hexface

"Elhatározták"-hoz mit szóltok?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Jó.

3 éve

janositz

Ha jó az "elhatározták", vajon miért nem fogadta el nekem?

3 éve

villoe

A Duolingo malmai lassan őrölnek. Talán több bejelentésre várnak, hogy legyen mit őrölni? :)

2 éve

Kinga48
Kinga48

"Ők döntötték ezt el" miért nem jó? Pontosan azonos a felajánlott "ők eldöntötték azt" fordítással

2 éve

nagyagota

ők döntötték el - ezt nem fogadta el. :(

1 éve

MartonGeza

Az "Ők döntöttek arról" pontosan azt jelenti, mint a helyes megoldásnak tartott "Ők eldöntötték azt". Vajon miért csak az utóbbit fogadja el a program?

3 éve

GAnnamari04

A "döntöttek" miert nem felel meg?

2 éve

villoe

Szerintem az vitán felül áll, hogy tárgy (it) is szerepel a mondatban, tehát nem csak úgy általánosságban döntöttek.

2 éve

bela0830

ezt döntötték ?????

1 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Sajnos nem. This was the decision.

1 éve

bela0830

Köszönöm.

1 éve

csapy
csapy

Ez nem inkább Ez volt a döntés lenne? Hol van ebben az ők?

1 éve

villoe

Ez bela0830 kérdésére válasz, hogy mi lenne az angol mondat, aminek az "ezt döntötték" lenne a magyar fordítása.

1 éve

csapy
csapy

Talán jobban megérted ebből a mondatból, hogy miért szóltam hozzá: Abenhakan valószínűleg ezt akarta írni: This was their decision.

1 éve

TndeSimon3

Elhatározták miért nem jó?

10 hónapja

Revand
Revand

Nekem sem fogadta el az "elhatározták"-ot. Lássuk be: nem tudnak magyarul!

9 hónapja

Barnus14

A döntötték nem jó! Miééért???:(

8 hónapja

Barnus14

:(

8 hónapja