1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to beat last year's r…

"I want to beat last year's record."

Překlad:Chci překonat loňský rekord.

May 4, 2015

13 komentářů


tenhobi

Napsal jsem špatné slovo -> "year" a dostal jsem špatnou opravu (správně je "year's".

"Použili jste jednotné číslo „year“ místo množného čísla „years“."

May 4, 2015

nueby

Tohle se týká oblasti mimo naši pravomoc. Možná některý z mých kolegů bude chtít tuto potíž komunikovat patřičným směrem. Já ten směr považuju za černou díru v souhvězdí Střelce, která komunikace možná přijímá, ale nevrací nic.

May 4, 2015

TSN_CZE

"Chci překonat loňský rekord." ... neuznáno

July 9, 2015

Nemesis_NaR

Vážně? Jak se tak dívám na nadpis této diskuze, tak tam je právě tato věta, což znamená, že to je nastaveno jako hlavní překlad. Stane-li se tobě nebo někomu tady toto (že něco napíšete, není to uznáno, mrknete do diskuze a tam vidíte v nadpisu tuto větu napsanou), tak poprosím o PRINTSCREEN toho, co jste napsali. Protože pokud tam nebyl schovaný někde nějaký překlep, tak se jedná o jev, který je mimo sféru vlivu překladatelů tohoto kurzu. Pak totiž nezbývá nic jiného než poslat hlášení o chybě podložené printscreenem výše, právě té černé díře v souhvězdí Střelce.

July 9, 2015

TSN_CZE

Jako správnou odpověď to hodilo větu se spojením "zlomit rekord"

July 9, 2015

Babkov85

neuznalo mi to "pokořit"

March 24, 2016

Nemesis_NaR

Ono málokdo mluví tak malebně. Takže připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

March 24, 2016

widle

Doplněno.

March 24, 2016

Jeronymouse

Chci porazit loňský rekord. Je spatně? Chyběl mi jeden blbej bod do konce testu. -.-

May 15, 2016

Vladim995107

Poráží se soupeř, ale rekord se překonává.

November 15, 2018

emiruska

Taktez u me preklad.. Chci porazit loňský rekord .. je nespravne

May 27, 2016

Mirek341543

Ani rekrd minulého roku to nevzalo

May 2, 2018

yogi279451

Chci pokorit minurorocni rekord. Co je na tom spatne?

August 18, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.