1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to beat last year's r…

"I want to beat last year's record."

Překlad:Chci překonat loňský rekord.

May 4, 2015

16 komentářů


yogi279451

Chci pokorit minurorocni rekord. Co je na tom spatne?


jenda48

Chci porazit loñský rekord. Nebere, dáno tlačítkem


manaskova

Proč nemůže být chci porazit loňský rekord.


tenhobi

Napsal jsem špatné slovo -> "year" a dostal jsem špatnou opravu (správně je "year's".

"Použili jste jednotné číslo „year“ místo množného čísla „years“."


nueby

Tohle se týká oblasti mimo naši pravomoc. Možná některý z mých kolegů bude chtít tuto potíž komunikovat patřičným směrem. Já ten směr považuju za černou díru v souhvězdí Střelce, která komunikace možná přijímá, ale nevrací nic.


TSN_CZE

"Chci překonat loňský rekord." ... neuznáno


Nemesis_NaR

Vážně? Jak se tak dívám na nadpis této diskuze, tak tam je právě tato věta, což znamená, že to je nastaveno jako hlavní překlad. Stane-li se tobě nebo někomu tady toto (že něco napíšete, není to uznáno, mrknete do diskuze a tam vidíte v nadpisu tuto větu napsanou), tak poprosím o PRINTSCREEN toho, co jste napsali. Protože pokud tam nebyl schovaný někde nějaký překlep, tak se jedná o jev, který je mimo sféru vlivu překladatelů tohoto kurzu. Pak totiž nezbývá nic jiného než poslat hlášení o chybě podložené printscreenem výše, právě té černé díře v souhvězdí Střelce.


TSN_CZE

Jako správnou odpověď to hodilo větu se spojením "zlomit rekord"


Babkov85

neuznalo mi to "pokořit"


Nemesis_NaR

Ono málokdo mluví tak malebně. Takže připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Jeronymouse

Chci porazit loňský rekord. Je spatně? Chyběl mi jeden blbej bod do konce testu. -.-


Vladim995107

Poráží se soupeř, ale rekord se překonává.


emiruska

Taktez u me preklad.. Chci porazit loňský rekord .. je nespravne


Mirek341543

Ani rekrd minulého roku to nevzalo


ruocok

proč nemusí mít record člen?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.