"Ve čtvrtek pijeme pivo."

Překlad:On Thursday we drink beer.

May 4, 2015

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


alexander.pesak

we drink beer on thursdays?


MartinTrca

proč to nemůže být - we drink beer in the thursday?


Jitka66929

Taky se ptám, proč to nemůže být - we drink beer in the thursday?


rejlmen

Taky by mě to zajímalo, když hned další věta je: V neděli spíme - We sleep on Sunday a tam je to dobře.


IvanaKoude

Učila jsem se, že v angličtině je pořadí zájmeno, sloveso, přídavné jméno, předmět, příslovečné určení.. we drink beer on Thursday a že naše významové přesunování slovosledu nemá v angličtině opodstatnění. Je tato věta tou výjimkou která se v angličtině používá?


nueby

Příslovečná určení času a místa jsou v angličtině často přesunuta na začátek věty. Až budete mít nervy na čtení anglických textů, začně tohle vše být jednodušší.


LenkaEywa5

Znamená to, že přípustná je i verze, že čtvrtek je v tomto případě na konci? Protože to duo vůbec nepřipouští. Byť v další větě (s pátkem) tak sám systém větu staví.


IvanaKoude

Pravda, na čtení mi ještě hodně slov schází a nervy taky. Utkvěla mi ta poučka, ale i praxe tady je víc než naučená pravidla. Děkuji za motivaci.


Zdenal39620

We drink a beer on Thursday. Neuznalo


Eva920054

Proč nemůže být "we are drinking beer on thursday"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.