"He is in the hotel."

Çeviri:O oteldedir.

3 yıl önce

11 Yorum


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

1 yıl önce

havvaner

aynı tercümeyi kabul etmiyor ..why?

2 yıl önce

AdemErik2

Mm. illllll0 km vb nlllllp

1 yıl önce

samet933271

Bu nedir yav

1 yıl önce

mehmetmeti7

O otelde ile oteldedir arasındaki fark nedir. Otelde kabul edilmiyor

2 yıl önce

Osman127274

o otelde he is at hotel o otelde anlami icin at (da,de) gerekir ama o oteldedir icin in (icinde)eki kullanılmış o otelin içindenin kisaltilmisi o larak o oteldedir denmis he is in the hotel bu yüzden o oteldedir

1 yıl önce

Nicat738966

Aynen hahah hatta birincisi daha uygun

1 yıl önce

VOLTAJCI

Türkçe ye hotel olarak çevirsek olmaz mı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede öyle bir kelime yok

3 yıl önce

mutluGirgi

Hotel genelde otellerde tabela olarak kullanılıyor ama otelde turkten cok yabanci oldugu icin yabancilar icin heralde

3 yıl önce

aligel2

Deli misin acaba ya sen hayatında türklerin otele hotel dendiğini duydun mu o zmn sen de şöyle düşünüyorsundur kessinn telefonu telephone die Biliyorsun di mii

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.