1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Οι ιδιότητες"

"Οι ιδιότητες"

Μετάφραση:The properties

May 5, 2015

6 σχόλια


Kalliopi16

"the properties" είναι και ιδιοκτήτες και ιδιοκτησίες σωστά??


ssurprize

Στις περισσότερες προτάσεις θα το δούμε στον πληθυντικό να σημαίνει "ιδιότητες", ενώ στον ενικό να σημαίνει "ιδιοκτησία".


Kalliopi16

ευχαριστώ


MkVo882099

Owners δεν είναι σωστο??


Marinos58233

Όχι, owners είναι οι ιδιοκτήτες, οι κάτοχοι.


Marinos58233

Properties είναι ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ και ιδιοκτησίες.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.