1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви маєте кілька книг."

"Ви маєте кілька книг."

Переклад:You have few books.

May 5, 2015

12 коментарів


.sOOn.

... few books/... мало книг; ... a few books/... кілька книг.

Many - багато Few - мало A few - кілька


deniko
Mod
Plus

Я згоден.

Ви маєте кілька книг не може перекладатися як You have few books, це треба перекладати як You have a few books.

Переклад був помилковий.


Kadr80

Як щодо "You have several books?". Здається так теж правильно, але не прийняло.


Liubov576071

Даний вираз не вірний. Так як few має вживатись з артиклем а -> a few


Xalava

чи підійде You have a couple of books ?


dimanchyck

все можна), проте a couple - це більше пара, аніж кілька


AndriyDats

"Your" це ваш, "You" - ти, ви.


EkaterinaKoshman

"You have several books." - чому не підходить?


Andriy930529

What difference between "several" & "few". Is there some rules when you can use each of the numerals?


MarinaMago7

Підкажіть, будь ласка, чи є різниця між "few" і "a few"? Варіант "You have a few books" зарахували, але все ж, мені здавалося, що "few books" без артиклю буде за значенням як "мало книг". Я помиляюсь?


Dmy_S

І то, і то, в принципі, "мало". Але few - настільки мало, що недостатньо, а a few - мало, проте цілком достатньо.
Втім, якщо поринати в нюанси смислових акцентів, то українською "мало" вже натякає на певну нестачу, тобто, має негативне забарвлення. Тому тут few - один в один. А коли цього забарвлення не має, українець швидше скаже не "мало", а "небагато", і це більше схоже на a few. Цікаво, що щодо забарвлення a few інтернет не має спільної думки: одні вважають його позитивним, інші - нейтральним.


bob736951

we have some books - ваша система осточортіла, міняйте її будь ласка. моя відповідь повинна бути зарахована

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.