"He put the book on the table."

Переклад:Він поклав цю книгу на цей стіл.

3 роки тому

19 коментарів


-Dexter_Morgan-

Скажіть будь ласка, якщо наприклад у нас буде речення: I put the book on the table. Як дізнатись в якому часі відбувається дія?

2 роки тому

Nordry
Nordry

У випадку з написаним реченням це повинно бути видно з попереднього тектсу. А на слух Ви відразу почуєте (put [пут] - put [пат] - put [пат])

2 роки тому

Andrew490554

Книжка і книга одне і те саме !!!!!!!!!!

2 роки тому

irina.vetrova

Чому неможна сказати: "Він кладе цю книжку на стіл" ?

2 роки тому

VovaZhyhanov

а хіба Put не є не правильним дієсловом із закінченням -ed?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Put має завжди однакову форму: put - put - put

3 роки тому

VovaZhyhanov

добре, дякую

3 роки тому

Nordry
Nordry

Ви трошки заплутались із самим поняттям правильних/неправильних дієслів у англ. мові. Це до правильних дієслів у минулому часі додається закінчення "-ed". Вони саме тому й "правильні", що не змінюються залежно від часу, а лише додають собі закінчення. А у неправильних змінюється сама форма слова. Тому, у теперішньому часі буде "put [пут]", а у минулому - "put[пат]"

2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Положив- на, у що, на чому. Помістити кого-небудь десь у лежачому положенні. Положила на цямрину Титарівна сина Та й побігла... (Тарас Шевченко, II, 1963, 102); В палаті світлій ліжко біле, на нього Зою положили. І я стояв, мов неживий... Аж ось і лікар черговий (Володимир Сосюра, II, 1958, 416); * Образно. — В давню давнину, як Ніл народився в пустині, мати його положила в зелену розкішну колиску (Леся Українка, I, 1951, 307

2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Покласти- Покласти яйця (яєчка) — знестися, відкласти яйця (про птахів, змій, комах і т. ін.). Де покласти, клопочеться птичка, Три яєчка свої голубі (Павло Усенко, Листя.., 1956, 145). 2. Помістити когось куди-небудь у лежачому положенні; примусити кого-небудь лягти. Дома дівчинку зараз роздягли і поклали в ліжко, бо в неї почався напад пропасниці (Леся Українка, III, 1952, 635);

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Щодо вимови put у другій і третій формах. Справді, я чую "пат". Це в AmE змінюється вимова? Бо мої словники не показують зміни транскрипції, як, наприклад, для read. Чи мої словники застаріли? Їм років 25.

1 рік тому

rostislav.10

у минулому повинно бути has put?

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Has put - це Present Perfect, належить до теперішніх часів, але перекладається на українську минулим часом. Вихідне англійське речення теж у минулому часі, Past Simple. He put the book... Минулий час у цьому реченні показує відсутність закінчення s у третій особі однини (He). У теперішньому часі було б He puts... Освіжити інформацію про часи в англійській мові можна тут: easy-english.com.ua

11 місяців тому

Ed_from_UA

"Поклав"? А чи не краще буде " Положив"?

2 роки тому

irina.vetrova

"положив" - це суржик, такого дієслова в українській мові немає,

2 роки тому

Iiila

B6GHM2 пороль вид клубу

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.