1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He put the book on the table…

"He put the book on the table."

Переклад:Він поклав цю книгу на цей стіл.

May 5, 2015

23 коментарі


-Dexter_Morgan-

Скажіть будь ласка, якщо наприклад у нас буде речення: I put the book on the table. Як дізнатись в якому часі відбувається дія?


Nordry

У випадку з написаним реченням це повинно бути видно з попереднього тектсу. А на слух Ви відразу почуєте (put [пут] - put [пат] - put [пат])


Andrew490554

Книжка і книга одне і те саме !!!!!!!!!!


jyLb3

Положив- на, у що, на чому. Помістити кого-небудь десь у лежачому положенні. Положила на цямрину Титарівна сина Та й побігла... (Тарас Шевченко, II, 1963, 102); В палаті світлій ліжко біле, на нього Зою положили. І я стояв, мов неживий... Аж ось і лікар черговий (Володимир Сосюра, II, 1958, 416); * Образно. — В давню давнину, як Ніл народився в пустині, мати його положила в зелену розкішну колиску (Леся Українка, I, 1951, 307


jyLb3

Покласти- Покласти яйця (яєчка) — знестися, відкласти яйця (про птахів, змій, комах і т. ін.). Де покласти, клопочеться птичка, Три яєчка свої голубі (Павло Усенко, Листя.., 1956, 145). 2. Помістити когось куди-небудь у лежачому положенні; примусити кого-небудь лягти. Дома дівчинку зараз роздягли і поклали в ліжко, бо в неї почався напад пропасниці (Леся Українка, III, 1952, 635);


irina.vetrova

Чому неможна сказати: "Він кладе цю книжку на стіл" ?


VovaZhyhanov

а хіба Put не є не правильним дієсловом із закінченням -ed?


Nordry

Ви трошки заплутались із самим поняттям правильних/неправильних дієслів у англ. мові. Це до правильних дієслів у минулому часі додається закінчення "-ed". Вони саме тому й "правильні", що не змінюються залежно від часу, а лише додають собі закінчення. А у неправильних змінюється сама форма слова. Тому, у теперішньому часі буде "put [пут]", а у минулому - "put[пат]"


Vinnfred

Put має завжди однакову форму: put - put - put


VovaZhyhanov

добре, дякую


Fb8U1

Щодо вимови put у другій і третій формах. Справді, я чую "пат". Це в AmE змінюється вимова? Бо мої словники не показують зміни транскрипції, як, наприклад, для read. Чи мої словники застаріли? Їм років 25.


rostislav.10

у минулому повинно бути has put?


Fb8U1

Has put - це Present Perfect, належить до теперішніх часів, але перекладається на українську минулим часом. Вихідне англійське речення теж у минулому часі, Past Simple. He put the book... Минулий час у цьому реченні показує відсутність закінчення s у третій особі однини (He). У теперішньому часі було б He puts... Освіжити інформацію про часи в англійській мові можна тут: easy-english.com.ua


V.oksanadanyliuk

Чому "поставив книгу"?


V.oksanadanyliuk

Наші коментарі хтось із розробникі програми читає? Чи ми спілкуємось між собою?


Fb8U1

Обговорення - це спілкування між нами, учнями. Якщо питання поставлено чітко, на нього відповідають ті, хто може. Нечітко сформульовані запитання залишаться без відповіді. Ось ваше "Чому поставив книгу?" Я не розумію, звідки взялося Поставив. Тут ніхто не писав такого слова. На Поділлі кажуть Поставив книгу на стіл (а не Поклав). Може, це маєте на увазі? То про Поклав тут уже відповідали, чому минулий час.

Розробники і модератори читають Повідомити про проблему. Та це не значить, що кожна пропозиція приймається до виконання. Не всі наші зауваження заслуговують на це.


Matrix489175

Why put ? А не puts?


Ed_from_UA

"Поклав"? А чи не краще буде " Положив"?


irina.vetrova

"положив" - це суржик, такого дієслова в українській мові немає,


Iiila

B6GHM2 пороль вид клубу

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.