"The permit"

Fordítás:Az engedély

May 5, 2015

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GbornSzab

A következő érthetetlen szó. Én " promed" -nek hallom. Nektek nem okoz gondot? Csak én vagyok másként halló?


djk11

egyértelműen azt mondja, és nem a permit-et :)


madeec

Egyértelműen, tisztán hallhatóan "promed."


johalasz46

Pormet, pörmet...stb...- 2020.01.


Dr.Sz.Zs.

Én is rosszul halló vagyok, "promed"-et írtam. Ha-ha!


katalinkallos

Én is promed- t hallottam, a hang nagyon félreviszi a megfejtést. Javítani kellene.


Simon_Zoli

Tisztelt szerkesztők? Ki lehetne végre javítani ezt a hibát? Nem ez az egyetlen hibásan vagy abszolút érthetetlenül kimondott szó, de az egyelten ami teljese más mint az eredeti szó.


evairenpinter

Megkérdeztem az előbb a "permit" szónak a kiejtését, s megírom, ha kapok rá választ.


Simon_Zoli

Köszi, mert továbbra sincs kijavítva. A google fordító szerint "pörmit", a fonetikában az ö helyén a "fejre fordított" e betű van. Tudom, hogy sokan nem szeretik a google fordítóját, de szavak esetén szerintem megbízható.


Laszlonetoth

sajnos meg mindig"promed"


evairenpinter

'pömet' - Pröm(i)et - csak gondolatban képzünk 'r' hangzót és 'i' féle hangra nyitunk viszont 'e' félét mondunk.


evairenpinter

Ja, még a szóvégi 't' az a jellegzetes mintha 'thc' hangzás lenne. Ám amint más szóval kerül kapcsolatba a szóvég, akár még 'd' féle hang is lehet belőle.


Amanda771386

Sztem javították, vagy ez egy másik hang nálam (tiszta, nem rekedt férfihang), mert amúgy a duolingónál nálam igazán kihívást jelentenek a hallási gyakorlatok és most nálam tisztán hallatszik. Köszönet érte! (2021 dec 28.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.