A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Will you choose me?"

Fordítás:Engem fogsz választani?

3 éve

9 hozzászólás


KissIstvn4

"Engem valasztasz majd?" miert nem jo...? Tudom, fura megfogalmazas(en se egeszen ertem, hogy raktam ossze...) de ez jo, nem?

2 éve

Harga
Harga

Nem rossz, de duolingoé jobb. Azt érdemes megtanulni.

9 hónapja

JuditkaB

Én azt szeretném kérdezni, hogy a "Lennél szíves engem választani ?" miért nem jó? Valami rémlik, mintha a "will" ezt is jelentené. Köszönöm a választ.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Esetleg valami meglehetősen periférikus jelentésében talán előfordulhat, de az inkább "Would you mind choosing me?" esetleg "Why do you not choose me?", vagy "What about choosing me? ha informálisabb megoldást keresel.

3 éve

JuditkaB

Köszönöm Abenhakan.

3 éve

karak74

Kedves JuditkaB! Szerintem Te ilyesmire gondoltál: Dohár könyv "79 apróság" fejezet "29. Udvariasság" pontja a könyv 154-dik oldalán..

1 éve

Neogranormon
Neogranormon

Talán ;)

2 éve

olina296

Kiválasztasz engem?-miért nem jó?

5 hónapja

Kapcsolódó fórumok