1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Žena nemá právníky."

"Žena nemá právníky."

Překlad:The woman does not have lawyers.

May 6, 2015

12 komentářů


JaroslavVo8

Proč ne ....does not have the lawyers..


Hana303387

To bych taky chtěla vědět.


ohynek

Šlo by tuto větu přeložit i takto: "The woman has no lawyers." ? Popřípadě prosím napište, proč by to tak nešlo. Děkuji


nueby

Mimo tento kurz by to šlo. My se jen snažíme, aby uživatelé rozlišovali mezi menším důrazem DOES NOT HAVE LAWYERS a větším důrazem HAS NO LAWYERS/DOES NOT HAVE ANY LAWYERS, protože v češtině taky máme NEMÁ PRÁVNÍKY a NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVNÍKY. Prostě existují paralelní struktury pro odlišné úrovně důrazu v obou jazycích.


Libor496664

V předcházející větě bylo něco podobného se členem před lawyers a tady je to bez členu. Může to prosím někdo vysvětlit?


Vendy503693

Také se ptám. Proč ne ...does not have the lawyers? Proč musí být tady the a jinde zase ne?


TerezaJen

Šlo by "The woman haven´t got lawyers" ? ve škole jsme se to tak učili.


Nemesis_NaR

Je to žena, tedy 3. osoba čísla jednotného. To znamená, že to musí být "The woman haSn't got lawyers." Každopádně tuto frázi doporučujeme spíš nepoužívat, je hovorová a používá se téměř jen v Británii, v Americe ji neuslyšíš. Jeden z překladatelů kurzu je rodilý Ir (pokud se nepletu) a ten to hezky shrnul tím, že je užitečné této frázi rozumnět, ale absolutně nechápe, proč by se ji někdo chtěl učit.

Můžeš to vyřídit paní učitelce :-)


Nika389555

Has no lawyers by melo byt uznano !!


Danica471067

Musí byť does not have? ? Nie je správne aj doesn't have


LagiDw

Does not have a doesn't have je úplně to stejné, jen to druhé je zkrácené. Mně to doesn't have uznalo


zuz746776

Dorú odpověd označilo jako špatnú

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.