Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I am among you."

Traducere:Eu sunt printre voi.

acum 3 ani

7 comentarii


grandrei

You inseaman voi in contextul asta?????

acum 3 ani

petronela484167

Da, you inseamna voi deoarece este un pronume personal ce poate fi folosit pentru tu/dumneata la singular dar si pentru voi/dumneavoastră pentru plural

acum 2 ani

CatalinGiura

Da inseamna "voi" ca nu poti zice "sunt intre tine", traducerea este: "sunt intre Voi"

acum 3 ani

MirelaMiha17

Cand folosim 'between'si cand folosim 'among' ?

acum 1 an

CristinaMa237103

Interesant...

acum 3 ani

Cristina625966

"Printre" nu se traduce between? Nu stiam de among :(

acum 2 ani

AndreeaMar197127

Pai mine nu mi.a luat corect cand am scris you

acum 2 ani