"The girls listen."

Vertaling:De meisjes luisteren.

May 6, 2015

4 opmerkingen


Soraya231

waarom komt er geen s achter listen want bij she/he/it komt er toch en s achter het gaat toch nu over girls dus she waarom komt er geen s achter listen?

May 6, 2015

El2theK

Het is "the girls" --> "de meisjes" --> derde persoon meervoud (they listen).

May 6, 2015

Nina388448

Het is in het meervoud dus is "de meisjes" hetzelfde als "they"

May 4, 2017

hamza131319

Want girls: meisjes.en the betekent de/het. En listen betekent luisteren. Logisch.

February 5, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.