Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The girls listen."

Vertaling:De meisjes luisteren.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


Soraya231

waarom komt er geen s achter listen want bij she/he/it komt er toch en s achter het gaat toch nu over girls dus she waarom komt er geen s achter listen?

3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het is "the girls" --> "de meisjes" --> derde persoon meervoud (they listen).

3 jaar gelden

Nina388448

Het is in het meervoud dus is "de meisjes" hetzelfde als "they"

1 jaar gelden

hamza131319

Want girls: meisjes.en the betekent de/het. En listen betekent luisteren. Logisch.

6 maanden geleden