"Niet door ons"

Vertaling:Not by us

3 jaar gelden

6 opmerkingen


WordFitlySpoken
WordFitlySpoken

"Not through us"?

3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

"Through us" zou "door ons heen" zijn. Bijvoorbeeld "It goes straight through us" - "Het gaat recht door ons heen"

3 jaar gelden

WordFitlySpoken
WordFitlySpoken

Ah, oké. Bedankt.

3 jaar gelden

G.i.df9f9

'Not because of us.' is fout omdat...?

1 jaar gelden

KimZwijger

becuase is daarom

1 jaar gelden

Sandra184738

Becauce is omdat

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.