"My sister is in prison."

Переклад:Моя сестра у в'язниці.

3 роки тому

25 коментарів


zenhorb

Речення для гарного настрою...

3 роки тому

Nazaro8
Nazaro8

Pechena prosto tyne

1 рік тому

aerses

Моя сестра в в'язниці - не працює

3 роки тому

Me_Dik
Me_Dik

в duolingo дуже ретельно переживають за милозвучність української мови, тому варіанти В перед приголосною В не зараховується як правильна відповідь. Потрібно писати У - у в*язниці.

2 роки тому

SergiyMarc

Її ім'я, часом, не Юля?

11 місяців тому

ratnikovb
ratnikovb

Ні, її Ім'я Міхеїл XD

11 місяців тому

crQA4

ха ха ха))))))) напевне))) тільки Юлю вже випустили давно

10 місяців тому

dimonches2000
dimonches2000

Ну в тебе й сестра - пройдисвіт

3 роки тому

alex_tv80
alex_tv80

Працює вона там!

3 роки тому

SergiyMarc

Ну звісно ж працює, тільки Vip - в'язні мають привілей байдикувати

1 рік тому

OksanaEng

чому у prison нульовий артикль?

2 роки тому

BizCray
BizCray

мені теж це цікаво

2 роки тому

Single_Seagull

Моя сестра за гратами.

Додайте цей варіант.

3 роки тому

ratnikovb
ratnikovb

"jail" це синонім "в'язниці" ?

3 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

І prison, і jail - в'язниці. Але є відмінності:
Prison - це місце, де злочинці відбувають покарання протягом тривалого часу. І зазвичай там сидять ті люди, які були звинувачені у серйозному кримінальному злочині, наприклад, вбивство або пограбування.
Jail - виправний заклад найчастіше місцевої юрисдикції, з менш суворими умовами утримання і коротшим терміном ув'язнення, для тих, хто не вчинив тяжкі злочини (хулігани, дрібні злодюжки).

У словниках також є слово тюрма.
І ще є старе слово "буцегарня" (в'язниця).
Не знаю, чи приймаються ці варіанти...

2 роки тому

Me_Dik
Me_Dik

різницю між prison та jail пояснили, а от чому перед prison нульовий артикль, так і не сказали!!!

2 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

У даному випадку мається на увазі положення сестри (в суспільстві): вона позбавлена волі, вона арештована, вона в ув'язненні (не знаю, як ще сказати:)). Без уточнення, в який саме в'язниці. Тому "in prison".
Якби нам треба було сказати "Моя сестра перебуває в цій в'язниці" (при цьому вказуючи на будівлю в'язниці), то було б "in the/this prison".
Або "There is a prison in our city". ("У нашому місті є в'язниця", тобто "будівля, комплекс будинкiв, якась територія).
І так, це як "at home"- вдома (тобто не на роботі, не в ресторані...), але не "в хаті".
Аналогічно, "at school".

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

В одному із уроків давали відповідь, чому prison може бути як із артиклем, так і без. Якщо хтось зайшов у в'язницю у якихось справах (відвідати когось), то йдеться про певний заклад, будівлю. У цьому випадку потрібен артикль. Означений, неозначений, чи нульовий - це залежить від контексту. Але у випадку, коли хтось відбуває покарання у в'язниці, то "в'язниця" означає вид покарання (ув'язнення, позбавлення волі). У цьому разі це не злічуваний іменник, тому обходимось без артикля.

1 рік тому

good_wintering

на мою думку це сталий вираз, як наприклад, go to school або to be at school.

1 рік тому

Vwey4

ті хто готує таку програму напевно мають ,мяко кажучи,''збочені'' уявлення про життя .Невже такі слова як вязниця ,мертвий,ледь живий і т.д найбільш вживані слова у спілкуванні

1 рік тому

jura5864ya

Не в тюрмі,а у в'язниці

10 місяців тому

TanyaS757399

Пише, що вірна відповідь "у тюрмі"...

1 рік тому

jura5864ya

Чому не у в'язниці ?

11 місяців тому

XyBT6

Ну що за безжальне ставлення до людей!!!!

8 місяців тому

dRYz9

Не правда, моя сестра не у в'язниці

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.