1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Можливо, це вона."

"Можливо, це вона."

Переклад:It is possibly her.

May 6, 2015

22 коментарі


B_Olexandr

maybe it is she - так може бути чи ні?


Sythi

her - це ж "її", а в завданні "вона" тобто має бути "she"???


Alex509166

Станом на 26.07.19 - нічого не виправлено!


BodoDurst

і не виправиться тому що там все вірно. Тут "Her" - це є Обєктний відмінок особового займенника який тут в якості обєкта дієслова "to be" тобто в його формі - "is".


YuliaShmat

Чому варіант "Maybe, it's she" оцінюється як неправильний?


6nwP5

Як тут не крути, але сам собою напрошується такий варіант: "Possibly it is she".


EkaterinaKoshman

Maybe it's she. - Чому не вірне?


YurriStasi

I, He, she, they - пишемо на початку речення перед is,are ... Проте me, him, her, their - пишемо у кінці речення , тобто після is, are ... (перед крапкою). Шпаргалка для запам'ятовування. Приклади: It's me. It is her. Tickets are theirs. It's mine.


itsmekiwilika

"It is possible she" is that wrong ?


Marjana769654

як ви скажете ? "Це є я" - it is me. Тому "можливо, це вона" буде" Possibly it is her "


8kgQ4

Her її She вона В завданні дано вона


Dimitri051074

"Умом English не понять" "Her" , здається це її, a не вона?


Ludmila668509

А чому possible невірно а написало possibly


Xf0H9

Станом на 07.05.2020 та сама історія, хоч би якийсь модератор пояснення написав, а то як так навчатись????


000000853226

Дебіли !!!


LarysaDeshko

"her" це присвійний займенник, преклала би як "її"


Dmytro.F.V.

Або це не коректна відповідь, або мені потрібно вивчати англійську з початку "again"


Elena762288

Це можливо її?


denis13gl

possibly It is her. чому ні? Мені здається що possibly It is her та It is possibly her мають різне значення і доречніше саме використати переклад possibly It is her.


VolodymyrH8

І на 1.07.2020?


nata432123

І на 26.07.2020??


BVVo20

Добре, тоді як буде "Можливо, це її"? (Тобто, належить їй)

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.