1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is a professional actor."

"He is a professional actor."

Переклад:Він професійний актор.

May 6, 2015

11 коментарів


viktoriya140901

а що не можна професіональний


Ann0208

слова "професіональний" немає в українській мові


-ebSq

Він є професійний актор- чому невірно?


jVR114

Навіщо " є "?


Ann0208

не варто так буквально перекладати речення, в український мові так речення не будуються


KERNpro

але ж the перекладаємо як цей, хоча в українською так не говоримо


Volord

Як указувалось в 1 уроці, the і зовсім не переводять. Це допоміжний артикль як і a/an. На сайті сказано переводити the як цей, оскільки тут немає контексту, а все представлено в окремих реченнях.


Bogdan2712

В мене все правильно, а вибило помилку.


AGtW1

Чому тут артикль А? Йдеться про нього, про певного/конкретного актора. Поясніть будь-ласка.


PostDeus

Ніколи не пізно. Перед назвами фахів завжди ставлять невизначений артикль a.


Alex576307

Якщо пишеш професіональний це взагалі помилка ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.