Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He is a professional actor."

Переклад:Він професійний актор.

3 роки тому

11 коментарів


viktoriya140901

а що не можна професіональний

3 роки тому

Ann0208

слова "професіональний" немає в українській мові

3 роки тому

Bogdan2712

В мене все правильно, а вибило помилку.

2 роки тому

-ebSq

Він є професійний актор- чому невірно?

2 роки тому

jVR114

Навіщо " є "?

1 рік тому

Ann0208

не варто так буквально перекладати речення, в український мові так речення не будуються

2 роки тому

KERNpro

але ж the перекладаємо як цей, хоча в українською так не говоримо

1 рік тому

Volord

Як указувалось в 1 уроці, the і зовсім не переводять. Це допоміжний артикль як і a/an. На сайті сказано переводити the як цей, оскільки тут немає контексту, а все представлено в окремих реченнях.

1 рік тому

AGtW1

Чому тут артикль А? Йдеться про нього, про певного/конкретного актора. Поясніть будь-ласка.

2 роки тому

PostDeus

Ніколи не пізно. Перед назвами фахів завжди ставлять невизначений артикль a.

2 роки тому

Alex576307

Якщо пишеш професіональний це взагалі помилка ?

8 місяців тому