1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The string is red and blue."

"The string is red and blue."

Çeviri:İp kırmızı ve mavidir.

May 6, 2015

20 Yorum


tanricasivenus

Bu soru iki defa cikti. Birincide ip yazdim cevapta sicim yaziyodu. Ikincide sicim yazdim ve cevapta ip yaziyodu. Bu nasil is . :-/


VOLTAJCI

Kırmızı ve mavi tel dedim yanlış çıktı


Emma-lee93

Tel icin "wire" kullan, burada ip demis :)


Nazolu

Ama o zaman neden string tel de demiş


mevlutkaygisiz

"Kırmızı ve mavi tel"dersen "kırmızı ve mavi" sıfat anlamında kullanılmış olur. "tel kırmızı ve mavi" demelisin


slckats

String don da demek değil mi? Don kırmızı ve mavidir yanlış mı?


Emma-lee93

String denince aklıma gelecek en son anlam bu olsa gerek ama raporlayın eklenir...


KandemirEmre

don demek değil, ipli olanlarına string deniyor.


Burakzen

bu ip kırmızı ve mavi ?


Bisnev99

Çalgı tellerine de string deniyor.


AZEKenan1907

Neden are değil de is kullanılmış?


incikin_

Tanımladığımız cisim "the string" tekil. Onu "it" olarak düşünebiliriz.

The string is ...
It is ....

Renkler ise sıfat. Birden fazla sıfat kullansak bile bu ismin tekil/çoğul durumunu etkilemiyor.

The string is red.
The string is red and blue.


eymaaktan

String derken hiç anlaşılmıyo dediği strain anladım


gkalpfer

Bende scren anladım olmadı


BeratEmin10

bende yavaş konuşmuyor ........... bu yüzden hızlısını dinliyorum nasıl bir iştir


evalkahya

roses are red violets are blue the title was english so why aren't you

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.