"I dry my clothes."

Překlad:Já suším své oblečení.

před 3 roky

8 komentářů


Honza_U

oděv a oblečení mi přijde jako synonymum....

před 2 roky

rampulka

Taky se připojuji. "Suším svůj oděv" je podle mne stejné jako "suším své oblečení" a mělo by být uznáno.

před 2 roky

catnel
catnel

co překlad: "suším mé prádlo"?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Pradlo je 'laundry', zahrnuje ubrusy, povleceni a ostatni pratelne veci, ktere ale nenosite na sobe. Clothes je jen to, co mate na sobe. Pokud mate pradlem na mysli pradlo spodni, tak to je obecne nazyvano 'underwear'.

před 3 roky

Jenda-48
Jenda-48

Souhlas s vaším vysvětlením i označení druhů prádla ale nikdy jsem neslyšel že by čech(ška) řekla, že jde sušit oblečení, vždycky jen a pouze prádlo. Protože se prádlo pralo (prádelny byly společné pro 18 rodin například, a vyprané prádlo se sušilo v sušárně, při hezkém počasí venku na sušácích. Pro tuto činnost se jiné vyjádření nepoužívalo a v okruhu mých známých dosud používá. Toť další český idiom. Jest ale pravdou, že v zadání je clothes, nikoliv prádlo obecně. Možná ten výraz ani AE nemá.

před 1 měsícem

Honza_U

Možná by se mělo správně říkat prátlo od slovesa prát, akorát to zní a vypadá divně, tak holt budeme prát prádlo, tzn. veškeré špinavé ošacení, které k praní připravíme, nikoli pouze "laundry" nebo "underwear"

před 1 měsícem

Mandarinka87

Neuznalo mi to "Ja sve obleceni susim" prosim o pridani.

před 1 rokem

rodinakhem

nebere mi to "suším svoje oblečení" a trvá to na verzi "já suším své oblečení", tak nevím , kde je chyba

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.