"I dry my clothes."

Překlad:Já suším své oblečení.

May 7, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Filomena.Prvni

Správné české znění je: "Suším prádlo."


Honza_U

oděv a oblečení mi přijde jako synonymum....


rampulka

Taky se připojuji. "Suším svůj oděv" je podle mne stejné jako "suším své oblečení" a mělo by být uznáno.


catnel

co překlad: "suším mé prádlo"?


kacenka9

Pradlo je 'laundry', zahrnuje ubrusy, povleceni a ostatni pratelne veci, ktere ale nenosite na sobe. Clothes je jen to, co mate na sobe. Pokud mate pradlem na mysli pradlo spodni, tak to je obecne nazyvano 'underwear'.


Jenda-48

Souhlas s vaším vysvětlením i označení druhů prádla ale nikdy jsem neslyšel že by čech(ška) řekla, že jde sušit oblečení, vždycky jen a pouze prádlo. Protože se prádlo pralo (prádelny byly společné pro 18 rodin například, a vyprané prádlo se sušilo v sušárně, při hezkém počasí venku na sušácích. Pro tuto činnost se jiné vyjádření nepoužívalo a v okruhu mých známých dosud používá. Toť další český idiom. Jest ale pravdou, že v zadání je clothes, nikoliv prádlo obecně. Možná ten výraz ani AE nemá.


ZuziBohm1

Možná zmokl, a tak si své oblečení pověsil a prostě a jednoduše si oblečení suší.


Honza_U

Možná by se mělo správně říkat prátlo od slovesa prát, akorát to zní a vypadá divně, tak holt budeme prát prádlo, tzn. veškeré špinavé ošacení, které k praní připravíme, nikoli pouze "laundry" nebo "underwear"


Filomena.Prvni

Souhlasím. V "českém" prádle je zahrnuto vše. Ještě se rozlišuje bílé prádlo, barevné prádlo a občas (ale je to as již zastaralé) velké prádlo. Tím je právě myšleno povlečení a prostěradla. Je to ovšem rozlišení pro praní, nikoliv sušení.


rodinakhem

nebere mi to "suším svoje oblečení" a trvá to na verzi "já suším své oblečení", tak nevím , kde je chyba


Marie925849

Pětkrát jsem napsala suším své oblečení, pak i já suším své oblečení, abych se posunula a nepouští mě to dál. Odeslala jsem i žádost, aby má odpověď byla uznána a nic. Mrkněte na to prosím.


ZdekaSchoo

já suším své oblečení je hlavní překlad, tak pokud nemáte screenshot se s tím nedá nic dělat, není možné to přidat, když už to mezi uznávanými překlady je, jediné, co vám mohu doporučit je nepoužívat aplikaci na androidu, ale dělat duolingo přes prohlížeč a dávat pozor, jestli máte buď silný wi-fi signál nebo zapnutá mobilní data

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.